Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання .
А ще я обговорила створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні, проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів, створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні та інструменти для підсумкового оцінювання.
А ще я обговорила створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні, проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів, створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні та інструменти для підсумкового оцінювання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий